Tuesday 31 May 2016

Memorable May

Thank God today is the last day of May 2016 !
So far bulan ni lah paling best aku rasa
1st sebab trip kelas yang pergi Cameron tu
Macam mana best dia aku dah cerita kat entry sebelum ni
Best dia sampai aku boleh tulis 3 part gituuu

2nd sebab somebody hit my soul so hardly
So badly
Tiba tiba sedarkan aku pasal benda yang aku sedar jee
Tapi tak di bahaskan
Tak di bincangkan
Mahupun di suara
Apatah lagi di fikirkan
Sebab bagi aku tu perjalanan hidup
So, enjoy the moment
Lambat dengan cepat je
Aku malas nak fikir sebab tu lahhh
At the end, yang rabak jiwanya aku
Better aku buat buat tak tahu jeee
And be like I got chill
Berpuluh kali juga lah aku play
Bring me to life by Evanescence 

3rd again
Tak sampai seminggu kejadian di atas
Nahhhhhh ! Mendapat lagi aku
HAHAHAHA
Padan muka
Siapa suruh provok orang?
Dan siapa suruh provok aku?
Maybe you don't really know me
Or you don't even want to know at all
Nampak ego dia?
Nampak emo dia?
Haaaaaaa ego against emo
But when it combine
Taraaaaaa !
Jadilah, friend zone 2.0 !
And I is redha

Dan esoknya tu
Life aku turn to pathetic sikit
No, bukan sikit, tapi banyak
Baru half day of Friday
But I feel like semua cari pasal dengan aku
Semua benda tak kena
Semua benda macam against aku
Ye, aku tahu, aku salah
Maka lagu Evanescence di mainkan berpuluh kali
Sampai aku tertidur dan sedarnya dah maghrib
Kau bayangkan macam mana aku boleh tidur dengan lagu serupa metal tu

Biasanya bila berdepan dengan situasi macam ni
Memang aku akan tidur lama lama
Even mata segar pun aku akan usaha bagi tidur juga
Dia macam, haaa lantak lah nak jadi apa
Korang gaduh dulu
Aku nak rest, nanti fikir
Itupun kalau aku nak fikir
Biasanya malas aku nak fikir
HAHAHAHAHAHA
Dan tak lama lepas tu
Blog aku akan publish cerita baru
Yeay !

Sebenarnya, 
orang orang ni laa yang mencorakkan hidup kau
menyedarkan kau dari sisi lainnya
Sisi yang mungkin kau lupa atau sengaja lupa
Untuk orang yang some kinda real like me
maybe jgn sembang 2 pagi kot


No comments: