Saturday 28 May 2016

Y always me ?

See, again aku memang champion bab macam ni
Alaaaa u dah tak nak kawan aiiiii?
Haihhhhhhhh !
Tu lah siapa suruh banyak cakap
Ha padan !
Dan aku rasa sebab tu lah kita patut kurangkan cakap
Either people will judge you
Atau yang kau cakap tu menyakitkan hati orang lain
Lalu kurang satu kawan kau
Cisssssss !

Tak sepatutnya aku provok orang macam tu
Rasanya semalam emosi dia tak stabil
Sebab penat
Tapi masih ada hahahahah
Until perkataan sorry yang keluar
Ouhhh mannnnnn, not again
Lepas tu melayan pulak aku yang hahahahaha
Entah lah, yang macam ni
Always macam ni
Nampak? Aku salahkan orang lain
Rather than mengaku sendiri yang salah
U against me all the time !
And I got no chill !

Perkataan judgemental ni cilaka juga sebenarnya
Punca segalanya yang jadi semalam
Haaa puncanya tu lah perkataan judgemental
Di tambah dengan aku yang memang no chill at all
Hasilnyaaa taraaa !
Aku rasa macam kena friendzone
Atau dah memang kena friendzone
Tahniah ! I did it again

Ha lagi satu bab bekap
Aduhhh normal lah kan bekap atau defend apa yang kita suka/minat
Even yang di bekap tu tak bagi kesan apa pun sebenarnya kat diri sendiri
Apa benda laaaa ayat aku terabur
Lantaklah malas nak kutip

Aku rasa patut back to normal lah
Tak payah peduli semua orang
Lantaklah orang cakap apa pun
Ia kan je lah, yes
Satu lagi benda yang suka aku buat
Mengiakan jeeee semua
Lama lama orang bosan 
Dan blahhhh, dan tinggal aku yang kebosanan
Maka penuhlah update blog ni tiap hari mungkin
Jyeahhhhhhhhhh !
As long as nampak kat sosial media
Maknanya masih hidup lagi lah kan?
As simple as that
So, the point is, mind of our own business
Life will happily ever after
Hah !
Cilaka judgemental ai rabak kejap !

No comments: