Friday 6 May 2016

Part 3 : I just love the memory

Duduk dekat tempat sejuk siapa je yang tak suka?
Ada laa kot orang tak suka sejuk
Aku? Lagi sejuk, lagi aku suka !
Bila sampai Perlis, mulalah rindu suasana CH
Yes, rinduuuuuuuuuuuuuuuuu 

After all, field trip ni buat aku rasa ada juga laa life kat UniMAP nieyhhh
Sebelum ni aku punya life, pergi kelas balik kelas jeee
Ulang sampai habis sem !
See? Nothing special
Berbanding life dekat PSIS
Hampir setiap minggu aku ada aktiviti
Sama ada keluar atau dalam poli
See? Much more amazing and fantastic ! Jyeahhh !
At least, sebelum tinggalkan uni, ada juga laa something yang aku buat
Selain jadi student yang biasa biasa jeee

Pasal gambar pula
3 hari 2 malam punya field trip, apa benda sampai 1000 gambar ?
Aku rasa gambar formal cuma 25% jeee
Yang lain hahahaha gambar acah acah pergi vacation
Dan dan dan, kali ni punya trip takde DSLR
So, aku bawa jee kamera Digital Sony Cyber-Shot 12MP 
Kamera yang aku beli guna 1st duit Yayasan Selangor time kat poli dulu
Seriusly tak best pergi trip takde DSLR !
Lagi tak best, bila aku ambik gambar orang lain cantik jeeee
Time gambar aku? Even daripada angel yang sama, punah semua
Taklah semua, tapi punah juga lah !
Kahkahhhhhh !

Fuhhh !
Thanks for all the memories gaisss
Nak type sorang sorang pun aku malas nak link kan
So, u know who u are
I appreciate all that
Hopefully after this boleh lah buat program jenjalan lagi dengan korang
See u again ! 


Those are
EAT471 10 students / Cik Ilya / 2 orang driver bas
People at TNB Habu, Ulu Jelai and you 

No comments: