Friday 6 May 2016

Part 1 : EAT471 Environmental Risk Assessment !

Ni subjek elective untuk student 4th year
So aku pilih subjek ni sebab seorang lecturer je yang ajar
Plus lecturer tu pula ialah Dr Nasrul
1 lecturer, so aku assume tak banyak demand

So, ada laa1 hari kelas ni
Aku saja buka mulut ajak buat trip
Aku kan banyak cakap hahaha !
Budak budak kelas pun mengiyakan jeee mengajak
Since kelas ni pun 10 orang pelajar je
It must be easy to handle
Kehkehhhh

Then Dr Nasrul pun kata okay
Buat paperwork and after all
Taraaaaa ! Trip jadi weh !
Berjaya dilaksankan ! Jyeahhhhh

Me as Penolong Pengurus Program tak buat apa pun
Hahahaha seriusly aku macam tak buat apa
Kahkahhhh semua bende Z yang setel
Dia SU, SU yang sangat bijak dan berdedikasi

Aku mana tau kat uni handle paperwork macam mana
Kat poli senang, serius aku cakap senang
Hantar paperwork, dapat duit, dan jalan !
Sini ya ampun ! Susah nak mamposss !

Duit dapat lepas program
Dah laa macam tu, tak faham kenapa duit tol pun masuk dalam senarai
I kenot brainnn this uni management !
Bajet cut habis ! Memang dah miskin sangat uni aku nieyhhhhh
Haih !

So, yang paling tak boleh blahhh
Kejadian 15 minit sebelum bas gerak
Dr Nasrul cakap dia tak boleh join !
I was likeeeeeee
Sampai hati Dr Nasrul tak pergi and bla blaa blaaa
Ada laa aku membebel kat budak budak nieyhhhhhhh

Rasa dia macam kau pergi family trip
Then, bapa kau tak jadi ikut
Haaa macam tu laaaaaa
Sedeyyyyy pedeyyyyyyy !

No comments: