Wednesday 1 June 2016

Busy teruk !

3 presentation in row !!!
Bulan ni memang banyak presentation and submission report
Bersusun woii ! Serius !
Ada presentation, maka adalah report dan slide yang kena siapkan

Yes ! 
Balik je daripada CH
Minggu depannya ada FYP poster presentation
Balik daripada CH je dah hari Rabu nak masuk Khamis
Dengan poster tak buat apa nya
So, gigihla weekend tu buat
Sv pun dah bising
Bukan tu jeee
Technical paper FYP pun nak kena submit minggu tuu ke dia
Die em die !
Plus, dah berapa lama tak ngadap sv
Report pun by email je
Tak best tak ngadap, even dia garang
Hewhewwwww !

Setel poster dengan technical paper
Sambung pula dengan EED atau IDP
Integrated Design Project
Integrated lah sangat
Menyusah hidup aku jeeeee
Susah dia macam 10 jam credit punya subject
Report lagi, presentation lagi, slide lagi 
Aku ingat dah setel present, boleh laa print report
Ini tak, pe bende kena tambah lagi nya pun adoiiiiii
Part aku pula tu, cilakau betei
No, bukan aku sorang, dengan lagi sorang
Yang sorang tu HAHAHAHAHA whatever

Setel IDP
Nahhhhh ! Presentation FYP pula !
Paling aku tunggu tunggu
Sesi menggoreng tajuk aku
Disebabkan aku 1st presenter di pagi pagi buta
So, I bet examiner takde lagi idea nak tanya apa
Tapi bukan itu yang jadi
Examiner pun takde
HAHAHAHAHA I was like
Jyeahhhhhhhhhhhh lagi lah boleh aku sembang kemas !
Yang gantinya pun aduhhh handsome terukkkkk
So, aku buat buat lah nampak bijak
Even jawapan entah apa apa
Dia pun tak tanya, cuma sharing some idea
And nampak tersangatlah caringnya pun adoiiii
Okay enough

Setep FYP
Datang pula lagi 1 lagi presentation
Okay ini last untuk sem ini
Presentation untuk kelas yang 10 tuuuuu
It was okayyy dan hampir kena puji
Until, lecturer buka spek and nampak graf kitorang salahhhhhh
Hamagawwwdddddddd
Cisss, aku dah senyum senyum tak tahu nak kata apa
'' We'll improved in report, Dr. :) ''
Nasib baik May dah last. 
Bye May !


No comments: