Thursday 21 January 2016

Day 10

Hari ni pergi sekolah lagi jauhhhh dari sekolah semalam !
Rasanya lagi mencabar kot !
Heh !

Ha ah, memang !
Pepagi dah kena attack
Cakap procedure kitorang ni salah
Benda boleh bawa bincang
So, lepas bagi tau semua semua, maka setel lah

Dan sekali lagi kena attack masa edar questionnaire
Adoiiiiii sir, bagi kerjasama kejap boleh tak?
Cakap banyak tanya pun banyak
Ramah mesra betul !
2 kali jumpa dia, 2 kali kena attack
Partner FYP aku kemain gelak kan aku
Kau tunggu laaaa buat FYP sorang sorang nanti 
Jumpa cikgu yang sama
Kau rasa macam mana aku kena !
Kau gelak, boleh pulak kuat terbahak kuat nak mamposssss !
Kemonnnnn punya partner !

Dalam kelas yang aku buat FYP ni kan
Ada sorang budak nama Hafiz
Nakal, gangster and whatsoever
Aku perhati jeeeee
Orang pergi makmal, dia lepak dalam kelas
Cikgu dalam kelas, dia pergi merayau
Orang pakai baju sukan, dia lengkap pakai uniform sekolah
I was like ! HAHAHAHAAHAAA engkau kenapa
So, masa edar questionnaire tu dia takde dalam kelas
Dia buat lambat sikitlah daripada kawan kawan dia
Cikgu pun dah ada dalam kelas
Jadi aku duduk sebelah dia, explain macam mana nak buat
Tak payah laa nak cakap kuat kuat kan
Slow talk gituuuuu
Berpeluh dia wehhhhh
Padahal kitorang duduk bawah kipas kottttt
Kawan kawan dia menganjing
'' Huyoooo Hafiz awek duduk sebelah ''
Kahkahhkahhhhhhh !

Deal dengan budak sekolah menengah ni senang banyaklah daripada sekolah rendah
Yang tak faham soalan pun cuma sikit jeee
Cikgu cikgu sangat supportive
Thanksssss alot !
Minggu depan aku datang lagi
Sorang
Yes, alone !

Many thanksss for my partner FYP, Nazim 
He was helping me a lot in distributing 500 sheets of questionnaire
Driving manual car all the way straight in 3 days
And many more

Esok pergi soranggggggggggggggg !
Esok first time isi minyak sendiri !
Let see weather I can handle it or not !

No comments: