Thursday 21 January 2016

Day 8

Okay hari ni hari pertama pergi buat FYP
I am so so so happy dan cuak pun ada
Sebab nak edarkan questionnaire

Sampai je dekat kelas
Bebudak tu excited jumpa kitorang
Partner FYP aku kena usik teruk kottttttt
'' Bang 6 pack bang ! '' HAHAHAHAA
'' Akak ni putih. Eyh bang dulu datang takde parut, apesal hari ni ada parut ? '' Cilaka
'' Abang ni handsome lah, pinjam fon abang nak main game. Akak ni banyak jerawat ! '' Double cilaka
Since bebudak tu dah kenal kitorang, so takde la masalah sangat nak jalankan FYP dan questionnaire
Siap tanya, bila kitorang nak datang kelas dorang lagi

Sekolah rendah ni tukar subjek setengah jam macam tu
Jadi jenuh juga laa bila setiap kali cikgu masuk nak kena bagi tau apa kitorang buat kat belakang kelas tu
Sighhhhhhhhhhhhhhhhh
Lagi jenuh bila edarkan questionnaire
Ada sesetengah kelas tu budak budak tak faham dan tak boleh baca
Kena laa pergi kat sorang sorang terangkan
Partner FYP aku ni pula suara ni agak romantik gituuuuu
Tak tahu laa malu ke atau dah memang macam tu
Takpe takpe, gua boleh handle okay !
Budak budak jawab ambil masa 10 hingga 20 minit macam tu
Lama woiiiiiii !

After settle all that matters
Balik laaa hostel
Tidur mati nasib baik tak mati terus je
Penat nak mamposssssssssssss
Paling tak boleh blahhhh
Kaki tangan lenguh semacam !
Tapi partner FYP aku siap boleh jogging lagi petang tuuu
Gua dah baraiiii seyhhhh
Last last aku masak air
Rendam kaki dengan air suam
Lega !
Baru boleh tidur lena
Esok pergi sekolah lain pulakkk !
Jyeahhhhhhhhhh

No comments: