Tuesday 12 January 2016

Day 1

Semalam adalah last paper untuk peperiksaan sem ini
So, hari ni bermulalah cuti semester selama sebulan !
Wow !

Tapi aku mana balik
Tak payah wow sangatlah 

Jadi hari ni aku bangun pagi pagi mengemas 
Aku mengemas ? Just wow !
Ni kira buang tebiat, dunia nak kiamat
Kat rumah AKU mengemas nak dekat raya je
Selalunya mama yang kemas rumah, mop lantai, cuci kipas and all that
Yes, mama rajin, aku malas

Bila dah siap kemas semua
Aku pun sms la kedai makcik RM1
Sms nak makan apa semua
Sekali dia cakap tak masak nasi hari ni
Kedai buka pukul 2 petang

I was like
Whattttttttttttttttt ???
Dah tu lunch aku nak makan apa?
Kedai memang semua tutup
Nak keluar pun panaihhhhhhhhhhh pakhangggggg orang peghlih kata
Dah la breakfast roti gula planta sekeping jee
Itu pun sebab nak tenaga untuk kemas bilik
Dude, I need something heavy to continue my day
Pasar malam buka pukul 6 petang kotttt
Aku ada 6 jam lagi untuk dapat makanan yang mengenyangkan

Dalam pukul 4 petang, aku pergi kedai makcik RM1
Beli mihun sup, ice blended oreo dengan ayam goreng
Lepas kenyang, aku tidur sekejap
6.30 petang pergi pasar malam dan memborong makanan dengan rakusnya
Perangaiiiiiiiiiiiiii


Makanan wajib beli kat pasar malam Perlis
Nasi kerabu lauk daging dan telur masin


No comments: