Friday 15 January 2016

Day 3

Lepas prepare questionnaire and all that
Aku pergi Dragon hari ni
Yeah ! Bersedialah mereput kat sini daripada pukul 9 pagi sampai 5 petang 
Bas pula ada sekali pergi dan sekali balik je
I was like, adoiiii pakcik bas tak boleh tolerate ke ambik pukul 12 tengahari
Bilik Diskusi pula aircond rosak
Sumpah panas gila sauna !
Boleh kurus duduk bersauna dalam ni

Tujuan pergi Dragon hari ni nak jumpa sv 
Suruh dia cek kan questionnaire yang buat semalam
So, everything going well
Aku rasa ni first time sv aku tak banyak komen
Dan aku tak banyak kesalahan
Sebab buat pun ikut guideline
Jadi okay lah semua
Dia macam, kalau kita ikut jalan yang lurus
Maka lurus dan benarlah semuanya
Heh !

Aku tak kata betul cukup semua
Kesalahan tu ada tapi tak lah banyak
Macam keslahan ejaan ' borang ' jadi ' boring '
Since memang petang semalam boring gila buat bende alah nieyhhhhhhh
Ada juga soalan soalan yang ayat dia aku sendiri pun tak faham
Ini kan budak sekolah Tahap 2 yang nak jawab nanti
Ayat dia? Woiii ayat aku. Ayat aku dengan partner FYP aku

Dan, esok datang Dragon lagi
Tunjuk yang dah betulkan
Dan surat
Yeah ! Surat !
Hailaaaa surat !


No comments: