Thursday 4 February 2016

Day 11

TGIF !
Not so thanks la kan
Penat woiii hari Jumaat buat kerja !

So hari ni memang pergi sorang sorang
Sekolah rendah habis pukul 12 12:30 macam tu
Tapi aku kena stay sampai pukul 1:30
Heck !

Sunyi je dalam kelas
Sekali sekala dengar suara budak budak dari bawah kelas
Dan suara suara dari sekolah sebelah
Kosong
Sekolah kosong !

The best part is LAPAR
Lemau badan aihhh tunggu masa ni
Dah la partner fyp takde
Nak sembang pun takde kawan
Lagi lah terasa lambat masa bergerak
Macam tak gerak gerak pula

And after all that
Balik lab setel kan semua
Lagi penat bila kena tunggu sampai petang
Sebab AirChek [erlu di charge sebab dah habis bateri

So sementara tunggu tu
Aku ajak housemate pergi stesen minyak
Teman aku isi minyak kereta
Fyi, pagi tadi aku tak isi minyak pun
Selamba jee pergi sekolah sebab yakin boleh sampai
Tapi cuak juga lah
Buatnya mampos tengah jalan
Dah menyusahkan orang lain
Disamping sebenarnya aku masih tak yakin nak isi minyak sendiri

Dekat stesen minyak tu
Dan dan laaa penutup tangki susah gila nak buka
Belakang ada kereta tunggu turn pula
Pergilah tempat lain woiiiiii
Bertambah cuak pula aku
Bagi mempercepatkan proses aku belajar isi minyak
Aku suruh housemate aku bagi arahan
Dan aku buat
Lagi mudah belajar macam tu
So, siapppppp !
Hah ! Tak mati pun isi minyak kereta
Tak meletup pun kereta !
KAHKAHKAHHHHH !

So, lesson learned.
Good job, Didi !

No comments: