Thursday 4 February 2016

Day 17

Hari ni pergilah ofis
Explain bla blaa blaaa
Masa masuk tu ada staff macam tegur
Ni la yang masuk bla blaa blaaa
Malas aku nak pandang
Apatah lagi senyum mahupun menyampuk
Terus aku buat apa yang patut
Okay setel !

Masa bergerak macam pantas je
Mungkin sebab hari ni ada teman !
Housemate aku nak teman
Sebab dia bosan duduk rumah sorang
Since fyp dia esok baru kena buat
Aku okay je kalau orang nak teman ni

Disebabkan kejadian semalam
Hari ni kena jumpa sv explain and all that
Sebenarnya hari ni punya plan nak pergi padang besar !
Tapi itulah, hmmm !
Sv pun tegur bla blaa blaaa
Aku pun tadah telinga
Macam dengar mama bebel pula
Heh !

After setel and all that
Okay, jom balik !
Semalam punyalah takut nak hadap hari ni
Tapi hari ni hadap dengan tenang je
Orang dah biasa buat silap dan dah biasa minta maaf lepas buat silap
So, tenang je lah

Macam kawan aku pesan
Kau silap ke tak ke
Hadap jee dengan tenang
Gelabah labah nak pergi mana
So, tenang okay. Tenang !

Lesson learned

No comments: