Thursday 4 February 2016

Day 15

Hari ni pergi sekolah semalam lagi
Last la ni aku pergi
Hopefully lepas ni tak jejak sini lagi

And, taraaaaa !
Aku terserempak lagi dengan budak tu
Kali ni lagi pantas
Aku senyum dan cepat cepat blah !
Malas nak hadap soalan pelik pelik dia

Sementara aku tunggu masa berjalan
Terborak laa dengan cikgu praktikel
Indian girl
Cantik !
Dia sebagai kaunselor dan ada cover beberapa subjek lagi

Dia cerita la sikit pasal klien dia
Atau lebih tepat
Student yang jumpa dia untuk sesi kaunseling
I just wow !
Pelajar darjah 3 terlibat dengan rokok, dadah dan filem lucah
Seriusssssssss ! Siap offer bagi akaun filem tu lagi
Gila la gila nya dunia sekarang !
I was like, what's the view of environment u living kids ?
Budak budak zaman sekarang

After setel all that
Aku balik hostel
Hari ni memang target nak balik awal
Tapi taklah balik awal sangat pun
Cassette filter tu pula buat hal
Susah gila nak buka !
Tapi nasib baik ada classmate ni tolong
Thanksss by the way !

Dah la penat nak balikkkk tidur !
But again
Crazy driver in front !
Dah berhenti tengah nak masuk kanan
Dia bantai pusing kiri pula
Setan ! Nasib baik sangat aku slow
Kalau tak dah cium belakang woi !
Dan dan la juga hon tak function
Double setan la jadinya aku dalam kereta tuuuu

'' Happy belated birthday, Ain ''
Ya Tuhan, macam nak pengsan aku kat situ
Seingat aku la masa tu tak terucap pun terima kasih 
Sebab terkedu, teruja, terkejut and all that ter
Wahahahaa gelabah labah laaa, Didi !
Thanks by the way
Jomlah lepak KFC makan ayam cicah cheese !

No comments: