Wednesday 20 July 2016

الفاتحة

إِنَّا لِلّهِ وَإِنَّـا إِلَيْهِ رَاجِعونَ.
 الفاتحة
Mas Izzati binti Mohamad Mokhtar
(1993 - 2016)

Zati ni aku kenal bukanlah rapat mana pun
Siap boleh pula aku ada perasaan tak suka dia
Biasa laaa 1st time jumpa perasaan tu macam
Eyh dia ni kenapa??
Haaaa macam tu
Tapi bila dah lama lama tu
Okay je
Tak ada apa pun sebenarnya yang nak di tidak suka kan
Dia ahli PRS
Kemudian, jadi MT PRS
Memang hyper betul
Dia selalu dengan Otet
Which is aku marked dorang kembar
Yelah pergi mana jee mesti 2 2 ada
Ada Zati, ada Otet
Ada Otet, ada lah si Zati
Muka pun iras iras gitu
Sampai aku selalu keliru
Tapi hari ni, Zati dah tak ada
Allah lebih sayangkan dia
Aku tengok dekat Twitter dan FB
Banyak orang review pasal dia
Mendoakan dan menceritakan kenangan bersama dengan arwah
Aku tak ada pun apa kenangan dengan arwah
Cuma boleh doakan jeee

Dan
Tiba tiba aku terfikir
Bila aku mati suatu saat nanti

'' Senyap ''

No comments: