Tuesday 5 July 2016

Kad raya 2016 !

Aku lagi suka terima kad raya !
Sebab ada effort orang tuu nak beli, nak tulis dan nak pergi pos
Dan excited dia tu bila dapat, lain macam rasanya !
Dah aku pula memang mudah teruja.
Hewhewww !

Berbanding mesej raya yang ditaip mahupun yang disalin tampal entah daripada mana mana atau direka sendiri
Effort tu ada juga macam taip, klik forward, klik copy and paste
Tapi tu laaaa semua orang malas boleh buat
Kahkah ! Orang malas !

So, tahun ni aku saja laa bagi kad raya kat siapa yang nak
Sebab apa bagi kat siapa yang nak?
Sebab entah mana aku simpan alamat kawan kawan yang aku ambil masa form 5 dulu
Masa form 5 dulu okayyyyy !
Lepas tu kalau tiba tiba mintak alamat, mesti banyak soal dan syak aku nak hantar kad raya
Jadinya tak surprise
Dan dan dan
Method yang aku guna ni pun sememangnya tak surprise
Tapi entah?
Aku rasa nak bagi, so aku bagi lah !

Sehingga tahun hadapan,
Selamat hari raya aidilfitri, okay !
Thanks to my fav wattpader, Mikael for the cute card raya :)

No comments: