Friday 20 November 2015

Down

3 hari demam woi !
Bukan demam sangat pun
Dia rasa nak muntah, tapi tak muntah muntah
Rasa nak berak, tapi tak berak berak
Mata asyik mengantuk jeeee
Ha gitu la

Tapi aku gagahkan juga pergi kelas
Buat macam tak rasa apa apa
Pergi buat FYP
Lepak gelak dengan budak budak sekolah

Takkan nak ponteng
Memang tak ah !
Aku even tak siap kerja, tak suka lect ngajar
Still lagi masuk kelas tau
Ha

Kepala berat. Hidung sumbat. Tekak sakit
Kira pakej ah tu
Pakej sakit 3 hari
Makan tetap makan
Tapi taklah seselera macam biasa
Sempat gak aku fikir, ni demam 3 hari ni boleh turunkan berat badan
Hahahahaa yelah takde selera makan kan
Wajarlah berat badan tu turun

But then, aku nak cerita apa sebenarnya?
Bukan nak cerita apa pun
Sebab aku tak cerita kat sesiapa aku demam, maka aku taip je lah panjang panjang kat sini
Kalau cerita dekat kau, kau boleh buat apa? Setakat suruh pergi klinik, makan ubat
Heklehhhhhhh aku pun tahu la nak buat semua tu. Bukan budak kecik
I don't need you to tell me do this and that
Kalau mengadu kat parents pun, dorang jauh. Nanti risau
Maka dengan itu, buat je macam tak demam. 
Buat macam biasa je sembang dengan semua orang. Heh !

Tapi tadi baru call mama, cakap demam dan dah baik. Hewhewwwww !
Mama pesan, MAKAN MAKAN MAKAN !
Aku cakap, ye Ika tahu.


No comments: