Friday 20 November 2015

Anep

Ni bukan Anep brgsjks tu
Ni Anep lain

Ha !
Dah la handsome
Pandai sembang pulak
Kalaulah aku tak cakap nak study, memang dari Ipoh sampai ke Arau tak berhenti sembang dan gelak !
You so adorable lah bro

Kebetulan
haa yang ni paling win
Eyh samalah nak turun Arau
Saya ada 2 roti, awak ambil satu
Eyh saya ada 2 coklat, awak ambil satu
Semua kebetulan

Aku memang jenis yang takkan tanya nama orang
Entah? Dalam satu satu situasi tu aku memang malas nak tanya nama
Tapi nak sembang tu takda hal laaaaaa
Lepas Anep tanya nama aku, itu yang sembang kencang tuuuu
Haaaa

But then after all,
Rasa rugi pula tak mintak number
Apa salah kalau aku minta number hari tu?
Since dia selalu balik Shah Alam
Yang lebih penting dia suka naik ETS
Laju dan jimat masa kata dia. 
Itu yang dia mahu

Weh Anep,
Muncullah balik!
Nanti boleh balik Selangor sama sama

Anep
Degree Sport Management
UiTM Arau

No comments: