Friday 20 November 2015

Bertenang boleh?

HAHAHAHAHA
Okay yang ni lawak
Bagi aku lawak lah
Mungkin sebab mudah terhibur kot

Mungkin itu cara dia bergurau
Dan diterima baik oleh orang lain, lalu bergurau juga
Feedbacknya, kena marah ! Sentap !
I was like, wey apahal kau macam tu
Kan semua orang dalam mood gurau ni
You gotta chill lah
Nasib baik member aku tu jenis yang tak kisah pun
Tapi aku still tak boleh berhenti gelak
HAHAHAHAHA

Well, setiap orang tu cara penerimaan gurauan dia berbeza
Kita tak tahu, kalau tak lepak/kenal lama dengan dia
Mungkin gurauan dia kau anggap serius
Mungkin juga gurauan kau dia yang anggap serius
Pemikiran dan penerimaan manusia ni kita tak boleh nak jangka
Sampai satu tahap, kau buat semua salah.
Wujudlah pertanyaan : Kau sebenarnya nak aku macam mana setan?
HAHAHAHAHA Ya Tuhan. Perangai.
Maka dengan itu, berhati hatilah dalam melontar bicara dan menyusun kata

Memanglah kadang, mana sempat fikir nak cakap apa. 
Inikan pulak nak susun ayat.
Memang tak ah !
Aku rasa, apa yang penting? Bertenang. Yes!
Tenang.

No comments: