Thursday 24 December 2015

Psycho, who ?

Media sosial di gemparkan dengan cerita budak psiko
Pertama kali nampak post yang panjang macam tu aku biarkan je
Tapi bila dah semua orang cakap pasal si psiko tu
So aku pun nak la juga baca
Nak tengok apa benda yang psiko sangat tuu

Well aku baca 2 cerita tu macam ditulis oleh orang yang sama
Cuma, cerita pertama daripada budak yang duduk sebilik dengan si psiko 
Dimana agak menggelabah sikit
Dia macam beria ia sangat tau nak bagi tahu semua orang yang si psiko tu sangat tersangatlah psikonya
But then after all aku baca
Biasa jee
Ha ye
Biasa je

Dan cerita kedua dimana si psiko tu balas
Cerita dia agak tenang dan santai
Dia macam ada suatu perasaan
'' Ooooo seronok kau jaja kisah aku. Takpa takpa. Nanti kau, sampai masa aku ngap ! Aku tak tipu. Kau tunggu ''
Ha 

Dan semua yang baca pun
Takutnya takutnya takutnya
Ku takut sungguh takut
Seram woii
And all that

No comments: