Tuesday 17 March 2015

Kerja kawen !

Azmi & Azrina

DONE !

hahahahah
hahahah mean aku tak tahu nak mula macam mana
tapi best lah
best sebab dapat tolong setelkan apa yang patut
dan aku memang super duper excited pun kalau tahu orang nak kawen. lolxxx

daripada bungkus gula gula
kemas rumah sebelum dan selepas majlis
tolong bagi gula gula kat budak budak
then budak budak salam cium tangan gua bhaiii
terasa di hormati. cewwahhhh padahal aku rasa dah tua
chilllahhhh dua puloh empat memang tua pun
tolong snap gambar pengantin which is aku memang suka pegang dslr
tapi tak guna dslr pun, guna kamera kecik comel gituwwwww
dan majlis pun berakhir
kemas kemas dan kemas

another part of me
aku memang suka involve majlis kawen
beli barang hantaran, buat hantaran semua
tolong tolong waktu majlis
nak nak kau bagi aku pegang kamera
ouhhhh jyeahhhhh ! acaca pro jee aku lenjan ~

(: pengantin adalah anak kedua daripada 2 beradik dan bapa pengantin adalah abang kepada abah :)

No comments: