Tuesday 24 March 2015

Begini lah orang takda boyfrennn

pukul 9.30 malam ni dah boleh ambil dah
buku siap !

then aku datang pukul 9.30 malam ni.
aku ulang, malam ni woi !
tak siap lagi
dia cakap, dia buat.
boleh siap malam ni juga
malam ni okay. malam ni.
aku ulang malam ni

then aku pergi cafe kejap
makanan habis
okay takpa
then aku lepak dataran dalam 15 minit macam tu
usha usha orang lalu lalang
then, aku pergi balik kedai
dia baru siap satu copy
hegeh !
gua dalam hati dah naik bara

dia cakap tunggu kejap
tunggu kejap
tunggu kejap
okay then 
aku tunggu
sempat order benjo
benjo siap
aku masuk dalam tanya lagi
buku dah siap ke?

jam dah pukul 10.45 macam tu
then i was like
eyhhh ba**ci****se***lahhhhh !
ni betul betul cilaka cerita dia
semua perkataan lahanat aku bagi kat hafiz
kesian dia tak pasal dapat maki
kebetulan kan mesej masuk
sorry ahh beb !

pastu ada kakak gemuk masuk
hegeh nak potostet buku aku
pastu aku pun blahhhhhhhhhh !
ambik benjo
duduk tepi padang

call Haza sambil makan benjo
then nangis
tah apahal tahhh aku nangis
serius lahhhh aku nangis ini malam
Didi, nangis pasal buku dia tak siap potostet
macam bangang kan
ke memang bangang
aku cerita kat Haza pasal buku tuuu sambil nangis
Haza gelakkan jee aku
then kitorang sembang gebang meletop pom pom pom !
tanpa peduli orang lalu lalang ke tengok dari belah sana ke
acacaa sembang dengan boyfren lagaknya
padahal Hazaratul Fatihah jeee
sedar sedar dah pukul 12.30 tengah malam !

aku masuk rumah tengok cermin
mata bengkak @__@

aku tak tau lah kenapa boleh sabar sampai sejam
selalu aku punya sabar 15 minit macam tu jee
itu pun dah kira lama
dah boleh blahhhhhh
last last kesabaran yang ditahan
akhirnya jadi air mata
mungkin sebab aku dah lama tak nangis kot
tapi tapi tapi
tak munasabah langsung nangis sebab buku tak siap potostet !
aku cuba tenang, tak boleh
then, nasib baik hafiz tak datang dekat
kahkahhkahhh malu siaaaaaa !

It connect us
Thanks for the promotion !
Pick A Pack Celcom
RM1.00 for 100 minutes talk and 100 SMS
CELCOM always the better choice ~ :)

No comments: