Thursday 18 June 2015

١ رمضان ١٤٣٦ هجره

1 pagi
Esok sahur P7 wehhhhh
Semangat nieyhhh ajak turun sahur
4.45 dah siap okay !
Maka tidur lah semua orang

4.45 pagi
Bangunlah, jom siap turun !
Malaslah. Malaslah. Malaslah.
Taknak turunlah.

Hahahahampehhhhhh
Esoknya aku kejut sorang sorang tak bangun !
Cilake belaka
Aku pun masuk bilik
Minum air 
Lepas tu teringat
Pernah sembang dengan Hafiz
Dia suruh makan nasi waktu sahur,
Aku cakap mana ada dapur semua nak masak
Lepas tu aku lupa dia cakap nak masakkan then hantar atau krik krik krik bunyi cengkerik
Atau aku yang berkhayal tadi pagi
Kahhhhhhhhhhhhhhhhh
Okay, sambung tidur

Gaissss, benda kalau SummerT yang buka dah lama aku turun sorang
Ini P7. 4.45 pagi. Sorang sorang
Berhuhuhuhuhuhu juga lah aku fikir nak turun sorang

Ini kalau kat poli dulu, aku roger je budak kelas
Tak pun geng. Yeahhh geng
Call je diorang, on sokmo !
Blaeiourghhhhhhhhhh !

Maka dengan itu,
Kau perlu tahu
Perlu sedar dalam diri
Tak semua orang kuasa nak layan kau
Nak teman kau
Malang kau malang
Tak jumpa yang sekepala, yang seperut
Ini ujian, ini dugaan
Gua chill, gua tenang bertenang
Faham yang manusia memang ada yang suka sembang
Dan lepas tu dia memang betul betul pergi gebang
Take it easy
Life in uncertain
Smile even it is fake to heal your heart that is hurt :)

No comments: