Monday 11 May 2015

Live in peace yawww !

Peace yawwwww !
Dulu kat sekolah mesti selalu cakap kannnnn
Lagi lagi bila member datang dekat macam nak cari gaduh

Sebelum tulis banyak
Ni yang aku faham laaa
Dan mungkin ada yang aku salah faham

Here we go !
Damai tu macam mana?
Dr Ragu cakap,
Damai tu datang dari hati
Positif dalam diri
Then, kalau dalaman kita damai
Secara tak langsung akan bagi kedamaian kat orang lain

Dia macam contoh yang Dr Ragu bagi tadi laaa
Kawan kau, 
Dia macam ada aura tauuu
Sama ada kau nak pergi kat dia
Atau kau nak larikan diri daripada dia
Kau nak terus dekat dengan dia
Atau lama lama kau nak blahhhhhh
Aku syak orang yang blahhh dari aku
tak damai kot kawan dengan aku.
Kan kann kannn? ? ?

Ye lah
Logically,
Siapa nak dekat dengan orang yang serabut, banyak aura negatif dalam diri dia kan?
Unless, kita dekat sebab nak tolong dia berubah ke arah yang lebih baik
Itu dah cerita lain

Dan dan dan
Aku okay jee kawan dengan yang serabut ni
Sebab aku pun serabut
So kita jadi geng ! Serabut kuasa dua.
Lolxxx
Tak tak tak
Aku okay jee sebab boleh buat kerja kerja lama
Acah acah jadi kaunselor !
Sembang gebang serius gelak ketawa 
Siapa ada atau takde masalah boleh jumpa aku, okay :)
'' Bantu diri, bantu rakan ''


Masuk kelas tadi macam masuk bilik kaunseling
Dr Ragu ni boleh part time jadi kaunselor kotttttt !
Seronok bila Dr Ragu selitkan pasal 'life' dalam kelas.


No comments: