Wednesday 15 April 2015

): Demam :(

Haaaa demam pun sempat sembang gebang tauu

Aku rasa ni demam paling teruk
Last demam pun aku tak ingat bila
Yang pasti memang serius lama dah sangat tak demam
Sekali kena ni haaaa
Tu diaaa hambekkkkk
Collapse habissss

Pergi klinik buat Blood Test
Jarum dia memang tu paling kecik ke cemana ???
Dr Raj sapu bius lepas tu dia pergi kaunter depan pulak
Lepas tu sah sah laa bius tuu habis
Aku minta dia bius lagi, tapi dia senyum je. K
Takutnya kuasa lapan belas ratus juta kali exponent tiga !!!
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Dengan tak lalu makan
Tapi asyik nak minum air je
Dehydration kot
Gua rasa macam sotong kering jeee tersadai kat rumah
Parents warning, kalau demam lagi, JANGAN BALIK! 

I was like. . 
Ala nak balik juga !
Suhu badan turun naik kot
Suka hati dia je bila nak panas, bila nak sejuk !

But now I'm at Negeri Indera Kayangan !
Jyeahhhhhhhh
Batuk still ada
Suhu badan pun memang suka main turun naik dengan aku
Ubat batuk dah habis laaaaa pulakkkkk ! 

Pergi Klinik UniMAP
Mintak ubat yang sama
Aku ingat dia bagi then boleh terus blah
Kena check-up jugekkk
Hek elehhhhh betul
Ubat batuk dia bagi botol besar pulak
Takut je nak makan ! Hahahaaaa
Ubat lain lain pun macam tak payah pun takpe jeeee



6 7 hari demam berat badan turun 1.3 kg !


No comments: