Monday 12 November 2012

Jamuan Akhir & Malam Graduasi PRS Sesi Jun 2012


sedeyyy pedeyyyy
aku tak tahu nak gambarkan macam mana perasaan ni mlm tu
mmg mcm ni kot perasaan budak last sem
penuh dgn tangisan
tangisan kegembiraan
tangisan kesedihan
tangisan kesyahduan
ceeewah!

nak tahan mmg dah tak dpt la
bebudak ni pulak main lagu yang menyentap hati jiwa raga hempedu
aku pun layan je 
lantak p la nak nangis ke apa
mata mmg dah bengkak

satu perkara aku highlight!
hasyim pun boleh nangis weyyyy
selama 3 tahun aku kwn dgn hasyim
aku tak pernah tgk dia nangis
tetiba mlm tu dia nangis lak
boleh lak hasyim ckp 'Ain kau jgn la nangis, nanti aku nangis gak.'
dalam hati aku. kau nak nangis, nangis je la. 
express your feeling!
nak simpan buat apa.

mlm jamuan tu mmg penuh tangisan dan kegembiraan
apa sebenarnya aku nak sampaikan?

aku nak ckp yg tu la family aku kat sini
itulah kehidupan aku kat sini
aku terasa hidup bila ada mereka
aku belajar macam macam daripada mereka
jatuh bangun aku dengan mereka
sedih gembira aku dengan mereka
susah senang aku pun dengan mereka gak
family kan? keluarga dalam bahasa melayunya.

aku kalau boleh taknak malam tu berakhir
tapi apa kan daya
hidup perlu di teruskan

terima kasih atas segalanya
maaf juga atas kesilapan yang pasti ada
ada jodoh. ada nyawa. ada masa. ada rezeki.
kita pasti berjumpa lagi ~

aku bersyukur dapat menjadi sebahagian dari kalian~ i love you, PRS PSIS!


No comments: